Vanaf 04 april 2022 gaan we binnen BCS Instapservice gebruik maken van een ticketsysteem om alle inkomende klantvragen te monitoren en te beantwoorden.
Wat verandert er voor jou qua communicatie?
Mutaties, correcties en goedkeuringen blijf je insturen via BCS online zoals je gewend bent.
Mocht je een ‘losse’, vraag hebben kun je deze sturen naar verwerking@bcs.nl
Waarom dan dit Servicebericht?
In de eerste week van april ontvang je van de afdeling Customer Support een uitnodigingslink om je te registreren voor het ticketsysteem. Er wordt dan gevraagd om je e-mailadres in te vullen (e-mailadres waarop je deze e-mail hebt ontvangen) en een wachtwoord aan te maken.
Wat zijn de voordelen van deze registratie?
- Toegang tot een Kennisbank waar je heel veel antwoorden en instructievideo’s vindt met betrekking tot salaris informatie (artikelen zijn zichtbaar op 04 april 2022), gebruik ticketsysteem en gebruik BCS online.
- Vanaf april plaatsen wij al onze Serviceberichten op de Kennisbank.
- Maandelijks vind je op de Kennisbank de eventuele CAO Signaleringen.
- Mocht er een onderwerp op de Kennisbank staan wat voor je interessant is, heb je de mogelijkheid deze te volgen. Hoe dat werkt hebben wij voor je uitgelegd in een korte instructievideo.
Dus hou je mail in de gaten.